Особливості професійного спрямування навчання природничих дисциплін у медичному ліцеї
Abstract
У статті розглядається зміст природничих дисциплін, який забезпечує основу допрофесійної освіти старшокласників на медичні спеціальности в медичному ліцеї. Визначається, що головною метою експерементальних навчальних програм з природничих дисциплін є формування в ліцеїстів наукового світогляду, екологічного мислення, позуміння сутності живого як невід'ємної складової планетарної екосистеми в її істричному розвитку та забезпечення наступності змісту допрофесійної і професійної їх підготовкиDownloads
How to Cite
Slipchuk, V., & Cehmister, Y. (2019). Особливості професійного спрямування навчання природничих дисциплін у медичному ліцеї. Continuing Professional Education: Theory and Practice, (1-2), 32–38. Retrieved from http://npo.kubg.edu.ua/article/view/192779
Issue
Section
THEORY AND METHODOLOGY OF CONTINUING PROFESSIONAL EDUCATION
License
Copyright (c) 2020 V Slipchuk, Yaroslav Cehmister
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by-nc/3.0/88x31.png)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 3.0 Unported License.
![](/public/site/images/npo/by-nc1.png)
Licence Creative Commons Attribution-NonCommercial 3.0 Unported (CC BY-NC 3.0)