Особливості професійного спрямування навчання природничих дисциплін у медичному ліцеї

Authors

  • V Slipchuk
  • Yaroslav Cehmister

Abstract

У статті розглядається зміст природничих дисциплін, який забезпечує основу допрофесійної освіти старшокласників на медичні спеціальности в медичному ліцеї. Визначається, що головною метою експерементальних навчальних програм з природничих дисциплін є формування в ліцеїстів наукового світогляду, екологічного мислення, позуміння сутності живого як невід'ємної складової планетарної екосистеми в її істричному розвитку та забезпечення наступності змісту допрофесійної і професійної їх підготовки

How to Cite

Slipchuk, V., & Cehmister, Y. (2019). Особливості професійного спрямування навчання природничих дисциплін у медичному ліцеї. Continuing Professional Education: Theory and Practice, (1-2), 32–38. Retrieved from http://npo.kubg.edu.ua/article/view/192779

Issue

Section

THEORY AND METHODOLOGY OF CONTINUING PROFESSIONAL EDUCATION