Modern theoretical and practical approaches to pedagogical education in France

Authors

  • Maryna PALCHUK

Abstract

The theoretical and practical components of the professional education in France are
being observed.
The value of comparative pedagogy (comparativistics) for studying the achievements
of pedagogical science and practice abroad and also possibilities of using the innovations
of international pedagogical experience in the system of domestic pedagogical education
are being defi ned.
The emphases are given to the information support of the pedagogical staff in France.

References

На шляху до європейського простору вищої освіти: відповіді на виклики глобалізації: Комюніке

конференції міністрів європейських країн, відповідальних за сферу вищої освіти, м. Лондон

(16-19 травня 2007 р.) // Освіта України. – 2007. – № 41 (1 червня 2007 р.). – С. 5-6.

Ніколаєнко С.М. Інноваційний розвиток професійно-технічної освіти в Україні. – К.: Книга, 2007. –

С.4.

Образование: сокрытое сокровище: Доклад международной комиссии по образованию для XXI

века, представленный ЮНЕСКО.– Париж: ЮНЕСКО, 1996.– 46 сОнушкина Е.В. Непрерывное профессиональное образование взрослых во Франции.– Дисс.…

канд. пед. наук. – СПб: ИМОП СПб ГПУ, 2005. – [Электронный ресурс ЭБ диссертаций РГБ].

Материалы доклада комиссии по делам образования ЮНЕСКО – UNESCO.ORG.– 2001.

Мазоха Д.С. Феномен європейської інтеграції педагогічної освіти//Вища освіта України. – 2005. –

№ 2. – С. 85.Бражник Е.И. Становление и развитие интеграционных процессов в современном европейском

образовании.– Дисс. … д-ра пед. наук. – СПб: РГБ ОД, 2002. – [Электронный ресурс ЭБ диссер-

таций РГБ].

Пономарева С. Во французской стороне, на чужой планете... // Лидеры образования. – 2004. –

№№ 9 -10. – С. 26.

Глузман А.В. Профессионально-педагогическая подготовка студентов университета: теория и

опыт исследования: Монография. – К.: Поисково-издательское агентство, 1998 . – 252 с.

Глузман А.В. Профессионально-педагогическая подготовка студентов университета: теория и

опыт исследования: Монография. – К.: Поисково-издательское агентство, 1998. – С. 15.Закирьянова А.Х. Педагогическое образование во Франции // Профессиональное образование. –

– № 6. – С. 31.Зязюн Л.І. Французькі теоретики педагогіки про класичну освіту у вимірах давньогрецької

культури // Теоретичні та методичні засади розвитку педагогічної освіти: педагогічна майстер-

ність, творчість, технології: Збірник наукових праць/ За заг. ред. Н.Г. Ничкало. – Харків: НТУ

„ХПІ”, 2007. – С. 592.

Закирьянова А.Х. Педагогическое образование во Франции // Профессиональное образование. –

– № 6. – С. 31.

Жуковський І.В. Забезпечення інформацією педагогічних кадрів у Франції // Шлях освіти. – 2003. –

№ 1. – С. 24.Жуковський І. Забезпечення інформацією педагогічних кадрів у Франції//Шлях освіти .– 2003.–

№. 1.– С. 26.

Пономарева С. Во французской стороне, на чужой планете... // Лидеры образования. – 2004. –

№№ 9 -10. – С. 26.

Глузман А.В. Профессионально-педагогическая подготовка студентов университета: теория и

опыт исследования: Монография. – К.: Поисково-издательское агентство, 1998. – С. 27.

Там само, С. 28Вітвицька С.С. Практикум з педагогіки вищої школи: Навчальний посібник за модульно-

рейтинговою системою навчання для студентів магістратури. – К.: Центр навчальної літератури,

– С. 342.

Пальчук М.І. Адаптація професійної освіти України в Європейський освітній простір//

Документознавство. Бібліотекознавство. Інформаційна діяльність: проблеми науки, освіти,

практики: Зб. матеріалів IV Міжнар. наук.–практ. конф. (Київ, 21-23 травня 2007 р.)/ Редкол. Г.В.

Боряк, Г.В. Власова, Л.А. Дубровіна, М.С. Слободяник та ін. – К., 2007. – С. 304.

Волкова Г.Ю. Міжнародні програми і проекти у житті училища// Професійно-технічна освіта. –

–№ 2.– С. 51-52.

How to Cite

PALCHUK, M. (2019). Modern theoretical and practical approaches to pedagogical education in France. Continuing Professional Education: Theory and Practice, (1), 131–138. Retrieved from http://npo.kubg.edu.ua/article/view/192573

Issue

Section

QUALITY ASSURANCE IN HIGHER EDUCATION AND ITS EXPERT SUPPORT: THE EU EXPERIENCE