Use of innovative technologies at preparation of future specialists in area of hairdresser art

Authors

  • Viktoriya KHNYAZ’SKAYA

Abstract

Innovation technologies of education which are including to the practical activity of
KAHA were examined by the author. According to the examination of psychological
pedagogical literature the author pointed some concepts “innovations”, “innovation
studying”, “innovation activities” and other. It proved that innovations and creation are
correlated.

References

Дигнівська І.М. Інноваційні педагогічні технології: навчальний посібник.-К.: Академвиав, 2004.-

с. (Альма-матер)

Освітні інноваційні технології у процесі викладання навчальних дисциплін/За

ред.О.А.Дубасенюк:3б.наук.-метод.прац.-Житомир:Вид-во ЖДУ,2004.-261с.Бордовская Н.В., Реан А.А. Педагогіка.-Спб.:Питер,2001.-С.128.

Дигнівська І.М. Інноваційні педагогічні технології: навчальний посібник.-К.: Академвиав, 2004.-

с. (Альма-матер)

Великий тлумачний словник сучасної української мови / Уклад. і голов. ред. В.Т.Бусел. – К., Ірпінь:

Перун, 2001. – 1440 с.

Викторова Л.В. Инновационные процессы в образовании /Инновации в образовании. – 2002. –

№2. – С.6.

Абасов З.А. Понятийно-терминологический аппарат инновационной педагогической деятель-

ности // Философия образования. – 2006. – №1(15). – С.56-62.

Слободчиков В.И. Проблемы становления и развития инновационного образования // Инновации

в образовании. – 2003. – №2. – С.4-18.

Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності, затверджене МОН України

від 17.11.2000 р. №522

Остапчук О. Методологія інноваційних процесів – крок до розуміння сутності // Рідна школа. –

– Листопад. – С.3-6.Полонский В.М. Инновации в образовании (методологический анализ) // Инновации в образо-

вании. – 2007. – №2. – С. 4-13.; 2007. –№3. – С.4-12.

Дигнівська І.М. Інноваційні педагогічні технології: навчальний посібник.-К.: Академвиав, 2004.-

с. (Альма-матер)

Освітні інноваційні технології у процесі викладання навчальних дисциплін/За

ред.О.А.Дубасенюк:3б.наук.-метод.прац.-Житомир:Вид-во ЖДУ,2004.-261с.

Дигнівська І.М. Інноваційні педагогічні технології: навчальний посібник.-К.: Академвиав, 2004.-

с. (Альма-матер)

Пінчук В.М. Інноваційні процеси – підґрунтя проектування нових освітніх ехнологій//Освіта:

управління.-Т.2.-1998.-Число 3.-С.89Освітні інноваційні технології у процесі викладання навчальних дисциплін/За

ред.О.А.Дубасенюк:3б.наук.-метод.прац.-Житомир:Вид-во ЖДУ,2004.-261с.

Верлань А.Ф., Апатова Н.В. Інформатика: підручник для учнів 10-11 кл. серед. загалноосвіт. шк.-

К.: Форум, 2001.-255 с.

Булах І.Є. Теорія і методика комп’ютерного тестування успішності навчання (на матеріалах

медичних закладів): Дис… д-ра пед. наук: 13.00.01.-К.,1995.-430с.

Мелещенко О.К. Комп’ютерні і телекомунікаційні технології як гарант інтеграції журналістики

України в світовий інформаційний простір: Автореф. дис… д-ра філол. наук: 10.01.08/ КУ ім.

Т.Шевченка.-К.;1998.-41с.

Сошенко Л.Інформаційні та комунікаційні технології: педагогічний аспект// неперервна профе-

сійна освіта: теорія і практика. – 2004.-Вип.2.-С.29-36Рева Ю.П., Кислова М.А. Комп’ютерні імітаційні моделі та освіта//Теорія та методика навчання

математики,ф фізики, і інформатики.-Том 3.- Кривий Ріг: Видавничий відділ Н Мет АУ.- 2002.-

С.203-207.

Сисоєва С.О., Осадчий В.В. Професійне консультування молоді: можливості мережі Інтернет.

Навчально- методичний посібник. - Київ- Мелітополь: ТОВ “ВБ Ммб”, 2005.- 200с.Коваль Т.І., Кужель О.М. Використання інформаційних технологій в навчанні іноземних мов//

Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання.- Вип.4.- К.: НПУ ім.М.П.Драгоманова.-2001.-

С.187-192.

Биков В. Інформатизація загальноосвітньої і професійно-технічної школи України: концептуальні

засади і пріоритетні напрями// Професійна освіта: педагогіка і психологія.-2003.- IV.-С.501-515.

Неперервна професійна освіта: філософія, педагогічні парадигми, прогноз/ В.П. Андрущенко,

І.А.Зязюн, В.Г.Кремень, С.Д.Максименко, Н.Г. Ничкало, С.О.Сисоєва, Я.В.Цехмістер,

О.В.Чалий-К.: Наукова думка, 2003.-853 сЛогвіненко В.Г. Інтернет як засіб розвитку пізнавальної самостійності студентів// Теорія та мето-

дика навчання математики, фізики, інформатики. - Вип.3.- Кривий Ріг: Видавничий відділ НМет

АУ.-2003.-С.204-207.

Пономарев Я.А. Психологія творчества.-М.,1976.-294 с.

Давидов В.В., Запорожец А.В. Психологический словар.-М.,1983.-С.178.

Основи педагогічної творчості вчителя: навчально-тематичний план і програма курсу для педа-

гогічних спеціальностей вищих начальних закладів/ Укл. С.О.Сисоєва, В.І.Барко, І.В.Бушовський

та ін.-К.,1992.-32сСисоєва С.О. Основи педагогічної творчості вчителя:Навч. посібник.-К: ІСДОУ,1994.-112 с.

Шакуров Р.Х. Творческий рост педагога.-М.,1985.-80 с.

Краткий психологический словарь.-М., 1985.-С.351.

Енгельмейер П.К. Теория творчества.-Спб.,1910.

Сисоєва С.О. Основи педагогічної творчості вчителя:Навч. посібник.-К: ІСДОУ,1994.-112 с.

How to Cite

KHNYAZ’SKAYA, V. (2019). Use of innovative technologies at preparation of future specialists in area of hairdresser art. Continuing Professional Education: Theory and Practice, (1), 69–80. Retrieved from http://npo.kubg.edu.ua/article/view/192441

Issue

Section

PRACTICE OF CONTINUING PROFESSIONAL EDUCATION