ФІЛОСОФСЬКИЙ АНАЛІЗ СУЧАСНИХ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ У СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Authors

  • L. Ovsyankina

Keywords:

innovative processes, education as integral system, selforganizations, innovative potential of personality

Abstract

The article is devoted to specifi c of innovation processes in the system of higher education,
which presented in content of intact system, the structure of which include new ideas, revaluation
of experience, new sensible of values of education, cultural-moral components of given society,
which is form of constructing educational processes, part of pedagogical culture of society,
stimulus and motive pedagogical activities of specialists.

References

Андрущенко В.П. Філософія освіти в пост-

болонському процесі // Вища освіта Украї-

ни.– №1.– 2006.– С.5-6.

Балл Г.О. Сучасний гуманізм і освіта:

Соціально-філософські та психолого-

педагогічні аспекти. – Рівне: «Ліста-М». –

– 128 с.

Богданов А.А. Тектология: (Всеобщая ор-

ганизационная наука). – М.: Экономика,

– 304 с.

Інтерактивні технології навчання дорос-

лих: Навч.-метод. посібник / Сисоєва С.О.;

НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти до-

рослих. – К.: ВД «ЕКСМО», 2011. – 320 с.

Інтерактивні технології навчання: наук.-

метод. посіб./ О.І. Пометун, Л.В. Пиро-

женко; за ред. О.І. Пометун. – К.: А.С.К.,

– 192 с.

Кохановский В.П. Философия и методология

науки. – Ростов н/Д.: Феникс, 1999. – 575 с.Феномен інновацій: освіта, суспільство,

культура: Монографія / За ред. В.Г. Креме-

ня. – К.: Педагогічна думка, 2008. – 472 с.

Лутай В.С. Реформування вищої освіти на

основі становлення філософсько–методо-

логічної парадигми посткласичної науки.

Рух на випередження // Вища освіта Укра-

їни. – №2. – 2001. – С.33-43.

Михальченко М. І. Філософія освіти і со-

ціокультурна теорія // Філософія освіти. –

№1. – 2005. – С. 38-51.

Пєхота О.М. Особистісно-орієнтовані тех-

нології в підготовці вчителя // Неперервна

професійна освіта: теорія і практика / За

ред. І.А. Зязюна, Н.Г.Ничкало: У 2-х част. –

К.: Вища школа, 2001. – Ч.1. – С. 81-89.

Ткачова Н. О. Аксіологічний підхід до ор-

ганізації педагогічного процесу в загально-

освітньому навчальному закладі: Моногра-

фія. – Луганськ: ЛНПУ ім.Т.Г. Шевченка;

Х.: Каравела, 2006. – 300 с.

How to Cite

Ovsyankina, L. (2019). ФІЛОСОФСЬКИЙ АНАЛІЗ СУЧАСНИХ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ У СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Continuing Professional Education: Theory and Practice, (1), 60–65. Retrieved from http://npo.kubg.edu.ua/article/view/192093

Issue

Section

PRACTICE OF CONTINUING PROFESSIONAL EDUCATION