ІНФОРМАЛЬНА ОСВІТА ВИКЛАДАЧІВ ВИЩИХ ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО- КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Authors

  • O Shcherbina

Keywords:

continuous education, higher technical education, information and communication technology, professional development of teachers

Abstract

In this article the organization skills of teachers of higher technical education in the use of
information-communication technologies on the basis of the principles of lifelong learning are
considered. The approach is based on the direct involvement of teachers in the development and
implementation to the learning process information and communication technologies

References

Творчість і технології в наукових досліджен-

нях неперервної про фесійної освіти: Науко-

ве видання / За заг. ред. С.О.Сисоєвої. – К.:

КІМ, 2008.- 424 с.

Організаційні аспекти системи тестуван-

ня для проміжного і підсумкового контр-

олю знань студентів. / Лізунов П.П., Тесля

Ю.М., Білощицький А.О., Білощицька С.В.,

Мисник Л.Д., Щербина О.А. // Інформа-

ційні технології в освіті: Збірник наукових

праць. Випуск 4. – Херсон: Видавництво

ХДУ, 2009. C. 124-133.

Розробка автоматизованої системи тес-

тування для проміжного і підсумково-

го контролю знань студентів. Звіт про

науково-дослідну роботу ІТ / 536 – 2009 від

07.2009. Наук. керівн. Ю.М.Тесля, відп.

виконав. О.А.Щербина. Держ. реєстац. №

УкрІНТІ 0105U005902. 2010, – 150 с.

How to Cite

Shcherbina, O. (2019). ІНФОРМАЛЬНА ОСВІТА ВИКЛАДАЧІВ ВИЩИХ ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО- КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Continuing Professional Education: Theory and Practice, (1), 22–26. Retrieved from http://npo.kubg.edu.ua/article/view/192010

Issue

Section

THEORY AND METHODOLOGY OF CONTINUING PROFESSIONAL EDUCATION