ПСИХОЛОГО-ПЕ ДАГОГІ ЧНІ ОСНОВИ ЦІЛ ЬОВОГО РОЗВИТКУ ПР ОФЕ СІЙ НИХ ОРІ ЄНТИРІ В В УЧНІВ ЗАГАЛЬНООСВІТ НІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Authors

  • N Pobirchenko

Keywords:

target development, professional guidance, and motivational, cognitive interest, character traits, attitudes

Abstract

The article deals with the essence of psychological mechanisms and targeted development of
professional orientation in students a comprehensive educational institution. The main directions
of the formation of professional orientation in students at different stages of training and
development, namely motivational field, cognitive interest, character traits, attitudes towards
themselves and others.

References

Бушай І.М. Психодіагностика „Я-образу”

учнів підліткового віку. – Чернігів, 1999. –

с.

Давидов В.В. “Проблеми розвиваючого на-

вчання: досвід теоретичного та експеримен-

тального психологічного дослідження” - М:

Педагогіка, 1986 р. - 240ст.

Ельконін Д.Б. Вибрані психологічні праці.

М., 1989.

Загурська І.С. Оцінювальна і самооціню-

вальна діяльність в умовах системи розви-

вального навчання // Педагогіка і психологія

професійної освіти: Науково-методичний

журнал. – 2005. - №6. – С. 101-108.

Кондратенко С.О. Соціально-психологічні

основи профорієнтаційної роботи в школі.

– Ставище, 2000. – 76 с.

Людина і світ професій. Програма

для старших класів загальноосвітніх

навчально-виховних закладів України./Укл.

М.П.Тименко, Н.В.Жемера. – К.: ІСДО,

– 28 с.

Побірченко Н.А. Учнівська молодь і про-

фесії ринкової економіки. – К., 1998. – 206

с.

How to Cite

Pobirchenko, N. (2019). ПСИХОЛОГО-ПЕ ДАГОГІ ЧНІ ОСНОВИ ЦІЛ ЬОВОГО РОЗВИТКУ ПР ОФЕ СІЙ НИХ ОРІ ЄНТИРІ В В УЧНІВ ЗАГАЛЬНООСВІТ НІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Continuing Professional Education: Theory and Practice, (2), 117–121. Retrieved from http://npo.kubg.edu.ua/article/view/191851

Issue

Section

QUALITY ASSURANCE IN HIGHER EDUCATION AND ITS EXPERT SUPPORT: THE EU EXPERIENCE