ФІЛ ОСОФІЯ ЄВРОІНТЕГР АЦІЇ У РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ ОСВІТ И УКРАЇНИ: ПР ОБЛЕМ И ТА ПЕР СПЕ КТИВИ

Authors

  • L Ovsyankina

Keywords:

space of education, quality of education, Europetion of education, polycultural orientation of education

Abstract

Modern progress of higher education of Ukraine trends and the basic requirements to highquality
preparation of specialists are considered in the article. The strategic tasks of higher
education, directed on the increase of intellectual, creative and moral level of development of
future professionals, are analysed.

References

Андрущенко В.П. Філософія освіти в

постболонському процесі // Вища освіта

України. – №1. – 2006. – С.5-6.

Балл Г.О. Сучасний гуманізм і освіта:

Соціально-філософські та психолого-

педагогічні аспекти. – Рівне: “Ліста-М”.

– 2003. – 128 с.

Ващенко Г.Г. Твори. Том 4. Праці з педа-

гогіки та психології. – К.: Школяр-Фада

ЛТД, 2000. – 416 с.

Волков О.І., Віткін Л.М., Хімічева Г.І.,

Зенкін А.С. Системи якості вищих на-

вчальних закладів. Теорія і практика. – К.:

Вища школа, 2006. – 295 с.

Кане М.М., Иванов Б.В., Корешков В.Н.,

Схиртладзе А.Г. Системы, методы и

инструменты менеджмента качества. Учеб.

пособие. – СПб.: Питер, 2008. – 560 с.

Кремень В.Г. Філософія національної ідеї.

Людина. Освіта. Соціум. – К.: Грамота,

– 576 с.

Лутай В.С. Реформування вищої освіти на

основі становлення філософсько–методо-

логічної парадигми посткласичної науки.

Рух на випередження // Вища освіта Укра-

їни. – № 2. – 2001. – С.33-43.

Михальченко М. І. Україна ХХІ століття:

і знову пошук шляхів розвитку // Віче. -

№1(106). – 2001. – С. 3-15.

Фомин В.Н. Квалимерия. Управление ка-

чеством. Сертификация: Курс лекций.–

М.: Ассоциация «Тандем», Издательство

«Эксмо», 2000. – 320 с.

How to Cite

Ovsyankina, L. (2019). ФІЛ ОСОФІЯ ЄВРОІНТЕГР АЦІЇ У РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ ОСВІТ И УКРАЇНИ: ПР ОБЛЕМ И ТА ПЕР СПЕ КТИВИ. Continuing Professional Education: Theory and Practice, (2), 41–44. Retrieved from http://npo.kubg.edu.ua/article/view/191264

Issue

Section

PRACTICE OF CONTINUING PROFESSIONAL EDUCATION