acmesynergetic approach, higher school teachers, model, modelling, master degree

Authors

  • N Batechko

Keywords:

акмесинергетичний підхід, викладач вищої школи, модель, моделювання, магі стратура

Abstract

In the article are discovered particularities of acmesynergetic approach as theoretic – methodological
of modelling process of the higher school teachers preparation in master degree condition. The advantages
of master degree programs are considered as favourable environment for forming pedagogical
personalities capable of constantly develop and perfect on self

References

Гребнева В. В. Становление, сущность,

основные принципы системного и

синергетического подходов в

образовании/ Гребнева В. В.// Субъект

образования как самоорганизующая

система: сборн. Научн. и научно

прикладных трудов. – Белгород:

«Политерра», 2005. – с.122138.

Зорина Л. Я.Отражение идей самоорга

низации в содержании образования /

Л. Я. Зорина// Педагогика. – 1996. №4,

с.105109.

Манько В.М. Ступенева підготовка

інженерівмеханіків сільськогоспо

дарського виробництва; Монографія/

В.М. Манько, В.В.Іщенко. – К.:

Науковометодичний центр аграрної

освіти, 2005. – 506с.

Нагірний Ю. П. Фахова підготовка інже

нерів: діяльнісний підхід /Ю.П.Нагір

ний. – Львів: ІНВП «Електрон», 1999. –

с.

Педагогічний словник/ За ред. М.Д. Яр

маченка. – К.:Педагогічна думка, 2001. –

с.

Рудницька О. П. Педагогіка загальна та

мистецька: Навч. Посібник /О.П.Руд

ницька. – К.:ТОВ «Інтерпроф», 2002. –

с.

Сисоєва С. О. Вища освіта України: реа

лізації сучасного розвитку/С.О.Сисоєва,

Н.Г.Батечко/ Міністерство освіти і

науки, молоді та спорту України,

Київський університет імені Бориса

Грінченка, Національний університет

біоресурсів і природокористування

України – К.: ВДЕКМО, 2011. – 344 с.

Сластенин В. А.. Педагогический про

цесс как система. / В.А. Сластенин. – М.:

Издательский дом МАГИСТРПРЕСС,

– 488с.

Соколова І.В. Професійна підготовка

майбутнього вчителяфілолога за двома

спеціальностями. Монографія/ І.В. Со

колова// МОН України, АПК України,

Інститут педагогічної освіти і освіти

дорослих.. – Маріуполь – Д: АРТПРЕС,

– 400с.

Философский словарь/ Под ред.

И.Т.Фролова. – М.:Изво политическая

литература, 1987. – 326с.

Харитонова В.А., Санникова О.В.,

Меньшиков И.В. Синергетика и образо

вание: перспективы взаимодействия/

В.А. Харитонова, О.В. Санникова, И.В.

Меньшиков // Антропологические под

ходы в современном образовании. Ч. 2. –

Новокузнецк, 1999. – с. 4448.

How to Cite

Batechko, N. (2019). acmesynergetic approach, higher school teachers, model, modelling, master degree. Continuing Professional Education: Theory and Practice, (3-4), 25–29. Retrieved from http://npo.kubg.edu.ua/article/view/187630

Issue

Section

THEORY AND METHODOLOGY OF CONTINUING PROFESSIONAL EDUCATION