ПРОБЛЕМА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧІВ ВИЩОЇ ШКОЛИ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ТЕОРІ

Authors

  • N Batechko

Keywords:

high school teacher, human resources, professional development, system of professional training, pedagogical competence.

Abstract

The article deals with general problems of high school teachers’ training and solutions of such
problems from positions of pedagogical theory. Attention is paid to a number of contradictions
between the level of professional and pedagogical training of higher educational institutions
teachers and between modern requirements of high school. The role of master-degree in the
future teachers’ professional formation has been analyzed.

References

Гура О.І. Теоретико-методологічні основи

формування психолого-педагогічної компе-

тентності викладача вищого навчального за-

кладу в умовах магістратури: автореф. дис.

на здобуття наук. ступеня д-ра пед. наук:

спец: 13.00.04 «Теорія і методика професій-

ної освіти» / О.І. Гура. – К., 2008. – 38с.

Коммюнике Всемирной конференции по

высшему образованию: Новая динамика

высшего образование и научных иссле-

дований для изменение и розвитие обще-

ства (ЮНЕСКО, Париж, 5-8 июля, 2009 г.

// Высшее образование в России. – 2009. –

№11. – с.43.

Кучеренко Н.В. Форми і методи формуван-

ня професійно-педагогічних якостей май-

бутнього викладача іноземних мов ВНЗ

[Електронний ресурс] / Н.В. Кучеренко. –

Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/

Portal/Soc-Gum/Pfto/2010-8/fi les/РД810-50.

pdf. – Назва з екрану Лузан П.Г. Активізація навчання у сіль-

ськогосподарському вузі / П.Г. Лузан. – К.:

Вища школа, 1998. – 192с.

Матушанский Г.У., Цвенгер Ю.В. Основные

характеристики психолого-педагогической

подготовки и переподготовки преподавате-

лей высшей школы на современном этапе /

Г.У. Матушанский, Ю.В. Цвенгер // Психо-

логическая наука и образование. – 2001. –

№2. – с.26-31.

Проценко О.Б. Акмеологічні засади форму-

вання професійної компетентності виклада-

ча вищого навчального закладу / О.Б. Про-

ценко // Науковий вісник Мелітопольського

державного педагогічного університету.

Серія Педагогіка. – 2011. – №9 с. 295-302.

Пугач В.Ф. Профессорско-преподава тель-

ский персонал государственных вузов: тен-

денции социокультурного развития в пост-

советский период / В.Ф. Пугач // Alma mater

(Вестник высшей школы). – 2010. – №7. –

с.21-29.

Сікорський П. Теоретико-методологічні за-

сади підготовки викладачів вищої школи в

контексті європейської інтеграції / П. Сі-

корський // Вісник Львів. ун-ту. Сер.:Пед.

науки, 2009. Вип.25.ч.1. – с.3-8.

Сисоєва С.О. Формування педагогічної ком-

петентності викладача вищого навчального

закладу непедагогічного профілю: постанов-

ка проблеми і напрями її вирішення / С.О.

Сисоєва // Реалізація європейського досвіду

компетентнісного підходу у вищій школі:

матеріали методологічного семінару. – К.:

Педагогічна думка, 2009. – с.310-321.

Сисоєва С.О., Батечко Н.Г. Вища освіта

України: реалії сучасного розвитку / С.О.

Сисоєва, Н.Г. Батечко / Міністерство осві-

ти і науки, молоді та спорту України, Ки-

ївський університет імені Бориса Грінчен-

ка, Національний університет біоресурсів

і природокористування України. – К.: ВД

ЕКМО. – 2011. – 344с.

How to Cite

Batechko, N. (2019). ПРОБЛЕМА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧІВ ВИЩОЇ ШКОЛИ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ТЕОРІ. Continuing Professional Education: Theory and Practice, (1-2), 49–54. Retrieved from http://npo.kubg.edu.ua/article/view/186945

Issue

Section

PRACTICE OF CONTINUING PROFESSIONAL EDUCATION