ПРОБЛЕМА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧІВ ВИЩОЇ ШКОЛИ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ТЕОРІ

N Batechko

Abstract


The article deals with general problems of high school teachers’ training and solutions of such
problems from positions of pedagogical theory. Attention is paid to a number of contradictions
between the level of professional and pedagogical training of higher educational institutions
teachers and between modern requirements of high school. The role of master-degree in the
future teachers’ professional formation has been analyzed.


Keywords


high school teacher, human resources, professional development, system of professional training, pedagogical competence.

References


Гура О.І. Теоретико-методологічні основи

формування психолого-педагогічної компе-

тентності викладача вищого навчального за-

кладу в умовах магістратури: автореф. дис.

на здобуття наук. ступеня д-ра пед. наук:

спец: 13.00.04 «Теорія і методика професій-

ної освіти» / О.І. Гура. – К., 2008. – 38с.

Коммюнике Всемирной конференции по

высшему образованию: Новая динамика

высшего образование и научных иссле-

дований для изменение и розвитие обще-

ства (ЮНЕСКО, Париж, 5-8 июля, 2009 г.

// Высшее образование в России. – 2009. –

№11. – с.43.

Кучеренко Н.В. Форми і методи формуван-

ня професійно-педагогічних якостей май-

бутнього викладача іноземних мов ВНЗ

[Електронний ресурс] / Н.В. Кучеренко. –

Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/

Portal/Soc-Gum/Pfto/2010-8/fi les/РД810-50.

pdf. – Назва з екрану Лузан П.Г. Активізація навчання у сіль-

ськогосподарському вузі / П.Г. Лузан. – К.:

Вища школа, 1998. – 192с.

Матушанский Г.У., Цвенгер Ю.В. Основные

характеристики психолого-педагогической

подготовки и переподготовки преподавате-

лей высшей школы на современном этапе /

Г.У. Матушанский, Ю.В. Цвенгер // Психо-

логическая наука и образование. – 2001. –

№2. – с.26-31.

Проценко О.Б. Акмеологічні засади форму-

вання професійної компетентності виклада-

ча вищого навчального закладу / О.Б. Про-

ценко // Науковий вісник Мелітопольського

державного педагогічного університету.

Серія Педагогіка. – 2011. – №9 с. 295-302.

Пугач В.Ф. Профессорско-преподава тель-

ский персонал государственных вузов: тен-

денции социокультурного развития в пост-

советский период / В.Ф. Пугач // Alma mater

(Вестник высшей школы). – 2010. – №7. –

с.21-29.

Сікорський П. Теоретико-методологічні за-

сади підготовки викладачів вищої школи в

контексті європейської інтеграції / П. Сі-

корський // Вісник Львів. ун-ту. Сер.:Пед.

науки, 2009. Вип.25.ч.1. – с.3-8.

Сисоєва С.О. Формування педагогічної ком-

петентності викладача вищого навчального

закладу непедагогічного профілю: постанов-

ка проблеми і напрями її вирішення / С.О.

Сисоєва // Реалізація європейського досвіду

компетентнісного підходу у вищій школі:

матеріали методологічного семінару. – К.:

Педагогічна думка, 2009. – с.310-321.

Сисоєва С.О., Батечко Н.Г. Вища освіта

України: реалії сучасного розвитку / С.О.

Сисоєва, Н.Г. Батечко / Міністерство осві-

ти і науки, молоді та спорту України, Ки-

ївський університет імені Бориса Грінчен-

ка, Національний університет біоресурсів

і природокористування України. – К.: ВД

ЕКМО. – 2011. – 344с.


GOST Style Citations




Refbacks

  • There are currently no refbacks.




Copyright (c) 2020 N Batechko