DOI: https://doi.org/10.28925/1609-8595.2019.1.1722
LIFELONG LEARNING: MUSIC ADULT EDUCATION
Abstract
Keywords
Full Text:
PDF (Українська)References
Vasilkova, T. A. (2009). Osnovy andragogiki [The fundamentals of andragogy]. Moscow, Russia: KNORUS (rus).
Horbenko, O. B. (2015). Formuvannya vykonavskoyi kompetentnosti maybutnoho vchytelya muzychnoho mystetstva [Formation of music and performing competence of future music teacher]. ScienceRise. Pedagogical Education, 10 (5), 40–43. DOI: https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.51968 (ukr).
Hordiyenko, M. H. (2012). Psykholohichnyy aspekt vyznachennya doroslosti [Psychological aspects of definition of Adulthood]. Naukovi zapysky Nizhynskoho derzhavnoho universytetu im. Mykoly Hoholya, Psykholoho-pedahohichni nauky, 2, 11–14 (ukr).
Dzyuba, T. M., Kovalenko, O. H. (2013). Psykholohiya doroslosti z osnovamy herontopsykholohiyi [Psychology of Adulthood with fundamentals of gerontology]. Poltava, Ukraine: PNPU (ukr).
Lukyanova, L. B., Anishchenko, O. V. (2014). Osvita doroslykh: korotkyy terminolohichnyy slovnyk [Adult education: the short terminology dictionary]. Nizhyn, Ukraine: Lysenko M. M. (ukr).
Martynets, L. A. (2015). Osvita doroslykh: formy ta zmist [Adult education: forms and essence]. Osvita ta rozvytok obdarovanoyi osobystosti, 6, 14–17 (ukr).
Marufenko, O. V. (2013). Tendentsiyi rozvytku systemy neperervnoyi osvity v XXI stolitti [Tendencies of lifelong education in the XXI century]. Aktualni pytannya mystetskoyi osvity ta vykhovannya, 1, 53–62 (ukr).
Oleksyuk, O. M. (2016). Neperervna mystetska osvita u formuvanni dukhovnoho potentsialu osobystosti [Continuing art education in shaping the spiritual potential of the individual]. Naukovi zapysky Kirovohradskoho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu imeni Volodymyra Vynnychenka, Pedahohichni nauky, 147, 19–21 (ukr).
Sysoyeva, S. O. (2011). Interaktyvni tekhnolohiyi navchannya doroslykh [The Interactive adult-learning technologies]. Kyiv, Ukraine: EKMO (ukr).
Sihayeva, L. Ye. (2011). Kharakterystyka struktury osvity doroslykh v suchasniy Ukrayini [The Characteristics of Adults’ Education Structure in the Modern Ukraine]. Visnyk Zhytomyrskoho derzhavnoho universytetu imeni Ivana Franka, 59, 38–42 (ukr).
Sobol, N. V. (2016). Khudozhno-tvorcha tolerantnist u konteksti instrumentalno-vykonavs’koyi diyalnosti maybutnikh uchyteliv muzyky [Artistic tolerance within a context of future music teachers’ instrumental performing training]. Muzychne mystetstvo v osvitolohichnomu dyskursi, 1, 29–34 (ukr).
Stashevska, I. O. (2016). Sutnist, struktura i vzayemozvyazky muzychnoyi pedahohiky yak naukovoyi systemy ta muzychno-osvitnoyi praktyky [Essence, structure and interrelations of musical pedagogics as scientific system and musical and educational practice]. Osvita ta pedahohichna nauka, 1, 13–23 (ukr).
Smith, M. K. (2002). Malcolm Knowles, informal adult education, self-direction and andragogy. The encyclopedia of informal education. Retrieved from www.infed.org/thinkers/et-knowl.htm (eng).
GOST Style Citations
- Василькова Т. А. Основы андрагогики: учебное пособие. Москва: КНОРУС, 2010. 256 с.
- Горбенко О. Б. Формування виконавської компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва. ScienceRise.
- Педагогічна освіта. 2015. Вип. 10 (5). C. 40–43. DOI: https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.51968.
- Гордієнко М. Г. Психологічний аспект визначення дорослості. Наукові записки Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя. Серія: Психолого-педагогічні науки. 2012. № 2. С. 11–14.
- Дзюба Т. М., Коваленко О. Г. Психологія дорослості з основами геронтопсихології. Полтава: ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2013. 172 с.
- Лук’янова Л. Б., Аніщенко О. В. Освіта дорослих: короткий термінологічний словник. Ніжин: Видавець ПП Лисенко М. М., 2014. 108 с.
- Мартинець Л. А. Освіта дорослих: форми та зміст. Освіта та розвиток обдарованої особистості. 2015. № 6. С. 14–17.
- Маруфенко О. В. Тенденції розвитку системи неперервної освіти в ХХІ столітті. Актуальні питання мистецької освіти та виховання. 2013. Вип. 1. С. 53–62.
- Олексюк О. М. Неперервна мистецька освіта у формуванні духовного потенціалу особистості. Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. Серія: Педагогічні науки. 2016. Вип. 147. С. 19–21.
- Сисоєва С. О. Інтерактивні технології навчання дорослих. Київ: ЕКМО, 2011. 324 с.
- Сігаєва Л. Є. Характеристика структури освіти дорослих в сучасній Україні. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2011. Вип. 59. С. 38–42.
- Соболь Н. В. Художньо-творча толерантність у контексті інструментально-виконавської діяльності майбутніх учителів музики. Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. 2016. № 1. С. 29–34.
- Сташевська І. О. Сутність, структура і взаємозв’язки музичної педагогіки як наукової системи та музично-освітньої практики. Освіта та педагогічна наука. 2016. Вип. 1. С. 13–23.
- Smith M. K. Malcolm Knowles, informal adult education, self-direction and andragogy. The encyclopedia of informal education. URL: www.infed.org/thinkers/et-knowl.htm (дата звернення: 29.01.2019).
Refbacks
- There are currently no refbacks.
Copyright (c) 2020 Nataliia Sobol