PROFESSIONAL TRAINING OF SPECIALISTS IN THE ECONOMIC SPHERE: GAPS IN THE RESEARCH FIELD

Authors

DOI:

https://doi.org/10.28925/1609-8595.2022.4.1

Keywords:

classification of dissertation research; dissertation research; empirical generalization; experts in the economic field; research field.

Abstract

The article carries out a theoretical analysis of modern researches related to the professional training of specialists in the economic field with the aim of identifying gaps in the research field of the identified problem – professional training of specialists in the circular economy. On the basis of the results of the theoretical analysis of scientific studies of the training of economists in Ukraine, we will summarize the problems of these works. The problem can be divided into 4 blocks of topics, each of which has its own subtopics: Formation of professional competencies of future economists – 1) formation of abilities and skills; 2) formation of professional competences by various means. Organizational and methodical (pedagogical) principles – 1) organizational and pedagogical principles; 2) didactic or pedagogical conditions; 3) theoretical and methodological aspects; 4) method of development of professional qualities. Training of future economists in Ukraine – 1) training of a certain category of economists; 2) preparation for a certain type of activity; 2) means of improving the quality of professional training; 3) use of ICT in the professional activities of economists; 5) distance learning. means of improving the quality of professional training. Foreign experience of training future economists – the Republic of Poland, Germany, Great Britain and the USA. It is shown that the foreign experience of training specialists in the economic field in the context of modern requirements of the global economic space and the emergence of new economic specialties is not studied enough. This applies, in particular, to the professional training of specialists in the circular economy, who should play an important role in the post-war reconstruction of Ukraine.

References

Список використаної літератури

Аветісова І. С. Формування у майбутніх економістів професійних умінь розв’язувати ситуативні завдання: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Київ: Національний авіаційний університет, 2011. 21 с.

Автореферати докторських та кандидатських дисертацій отриманих ХНПУ імені Г. С. Сковороди (2019 р.): бібліографічний покажчик; укладач: Неудачина Т. І.; відповідальний редактор Коробкіна О. Г. Харків: ХНПУ, 2019. 21 с.

Автореферати докторських та кандидатських дисертацій отриманих ХНПУ імені Г. С. Сковороди (2020 р.): бібліографічний покажчик; укладач: Неудачина Т. І.; відповідальний редактор Коробкіна О. Г. Харків: ХНПУ, 2020. 40 с.

Автореферати докторських та кандидатських дисертацій отриманих ХНПУ імені Г. С. Сковороди (2021 р.): науково-допоміжний бібліографічний покажчик; укладач: Неудачина Т. І.; відповідальний редактор Коробкіна О. Г. Харків: ХНПУ, 2021. 28 с.

Акуленко К. Ю. Формування готовності до професійної діяльності майбутніх економістів з використанням системи МООDLE: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Хмельницький: Національна академія Державної прикордонної служби України ім. Богдана Хмельницького, 2014. 20 с.

Андрущенко Н. О. Формування базових управлінських компетенцій у майбутніх менеджерів економічного профілю засобами інтерактивних технологій: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Вінниця: Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2011. 19 с.

Артюшина М. В. Психолого-педагогічні засади підготовки студентів економічних спеціальностей до інноваційної діяльності: автореф. дис. ... д-ра пед. наук: 13.00.04. Київ: Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова, 2011. 44 с.

Бабаян О. О. Формування професійній компетентності майбутніх економістів засобами імітаційно-рольового моделювання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04. Луганськ: Луганський національний університет ім. Т. Шевченка, 2009. 20 с.

Бабкова-Пилипенко Н. П. Формування лідерських якостей майбутніх економістів у процесі професійної підготовки: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Ялта: Кримський гуманітарний університет, 2011. 20 с.

Бенькович Є. Р. Підготовка студентів економічних спеціальностей до використання програмних комп’ютерних систем у професійній діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04. Київ: Інститут вищої освіти АПН України, 2009. 20 с.

Беньковська Н. Б. Порівняльний аналіз світового та вітчизняного досвіду щодо підготовки економістів у вищих навчальних закладах. Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія: Педагогіка і психологія. 2016. № 2. С. 146–151.

Бичок А. В. Інтерактивні технології в професійній підготовці економістів у Німеччині. Збірник наукових праць Херсонського державного університету. Педагогічні науки. 2016. № 72 (1). С. 7–11.

Білова Ю. А. Деякі аспекти формування підприємницької компетентності майбутніх економістів у процесі професійної підготовки. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. 2015. № 1. С. 10–14.

Болюбаш Н. М. Формування професійної компетентності майбутніх економістів засобами мережевих технологій: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Ялта: Кримський гуманітарний університет, 2011. 20 с.

Боярчук Н. К. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців економічного профілю у процесі вивчення спеціальних дисциплін: автореф. дис… канд. пед. наук: 13.00.04. Ялта: Кримський гуманітарний університет, 2013. 20 с.

Брусєнцева О. Особливості підготовки майбутніх економістів з питань теорії організацій. Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. 2014. № 2. С. 44–48.

Вархолик Г. В. Розвиток екологічної культури майбутніх економістів у вищих навчальних закладах (кінець XX – початок XXI століття): автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01. Хмельницький: Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія, 2016. 20 с.

Власюк І. В. Професійно-термінологічна компетентність як складова професійної підготовки майбутніх економістів. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. 2013. № 35. С. 204–209.

Войнаровська Н. В. Підготовка бакалаврів з економіки у вищих навчальних закладах США: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01. Вінниця: Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2011. 20 с.

Вошколуп Г. Ю. Формування конфліктологічної компетентності майбутніх економістів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Дніпро: Університет ім. Альфреда Нобеля, 2017. 20 с.

Галущак І. Є. Технологічний підхід як чинник модернізації професійної підготовки майбутніх економістів. Збірник наукових праць Херсонського державного університету. Педагогічні науки. 2018. № 82 (1). С. 103–107.

Галущак І. Є. Теорія і технології формування правової компетентності майбутніх економістів в умовах неперервної університетської освіти: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04. Одеса: Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К. Д. Ушинського, 2019. 40 с.

Гейзерська Р. А. Формування професійно значущих якостей майбутніх магістрів економічного профілю у процесі фахової підготовки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04. Луганськ: Луганський національний університет ім. Т. Шевченка, 2008. 20 с.

Горицька О. В. Підготовка майбутніх економістів до автоматизації обліку на підприємствах. Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки, (2018). № 3. С. 71–76.

Горчакова І. А. Особливості підготовки майбутніх економістів-кібернетиків з огляду на специфіку майбутньої професійної діяльності. Наукові праці Вищого навчального закладу «Донецький національний технічний університет». Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. 2013. № 1. С. 90–95.

Грибанова О. Є. Формування соціальної компетентності майбутніх економістів у процесі професійної підготовки в коледжі: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2019. 23 с.

Гурочкина В. В., Будзинская М. С. Циркулярная экономика: украинские реалии и возможности для промышленных предприятий. Економічний вісник. Серія: фінанси, облік, оподаткування. 2020. № 5. С. 52–64. DOI: 10.33244/2617-5932.5.2020.52-64

Дейнеко Л. В., Ципліцька О. О. Циркулярна економіка як напрям промислової модернізації: європейський досвід. Економіка: реалії часу. 2018. № 5 (39). С. 30–40. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.2568944

Демура І. В. Формування професійної компетентності студентів економічних спеціальностей у процесі фахової підготовки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04. Київ: Інститут вищої освіти НАПН України, 2010. 20 с.

Дзюба Г. І. Професійна підготовка фахівців економічного профілю у вищих навчальних закладах Німеччини: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04. Київ: Національний університет біоресурсів і природокористування України, 2021. 21 с.

Дудка У. Т. Підготовка майбутніх економістів до професійної діяльності засобами інформаційно-комунікаційних технологій: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04. Хмельницький: Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія, 2019.

Дутка Г. Я. Принцип фундаменталізації та його реалізація у математичній підготовці майбутніх економістів: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04. Київ: Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих АПН України. 2009. 40 с.

Дюлічева Ю. Ю. Хмарні технології у професійній підготовці майбутніх економістів. Інформаційні технології в освіті. 2014. № 18. С. 71–79. DOI: https://doi.org/10.14308/ite000469

Жданова Н. С. Стандартизація іншомовної підготовки економістів у системі вищої освіти України. Педагогіка вищої та середньої школи. 2015. № 45. С. 140–144.

Загородна О. Ю. Формування комунікативної професійної компетентності студентів економічних спеціальностей засобами інноваційних технологій: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04. Вінниця: Вінницький державний пед. університет ім. М. Коцюбинського, 2010. 20 с.

Загородня А. А. Професійна підготовка фахівців економічної галузі у закладах вищої освіти Республіки Польща та України: автореф. дис. ... д-ра пед. наук: 13.00.04. Київський університет імені Бориса Грінченка, 2020. 40 с.

Задорожний Ю. Використання сучасних інформаційних технологій у професійній підготовці економістів. Молодь і ринок. 2010. № 10. С. 157–161.

Задорожня Т. М. Початки теорії ймовірностей та математичної статистики в змісті математичної освіти коледжів фінансово-економічного спрямування: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02. Київ: Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова, 2007. 24 с.

Залунін М. М. Перехід від традиційної економіки до циркулярної: міжнародний досвід для України. Бізнес-навігатор. 2018. № 6 (49). С. 259–263.

Зарубінська І. Б. Теоретико-методичні основи формування соціальної компетентності студентів вищих навчальних закладів економічного профілю: автореф. дис. на здоб. наук. ступеня д-ра пед. наук : спец. 13.00.04. Київ: Інститут вищої освіти НАПН України, 2011. 36 с.

Іванченко Є. А. Теоретико-методичні засади системи інтегративної професійної підготовки майбутніх економістів : автореф. дис. ... д-ра пед. наук: 13.00.04. Вінниця: Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2011. 40 с.

Ільїна Ю. І. Становлення та розвиток вищої економічної і бізнес-освіти Сполучених Штатів Америки у сучасних умовах: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01. Ялта: Кримський гуманітарний університет, 2009. 20 с.

Касаткін Д. О. Підготовка майбутніх економістів до застосування інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Ялта: Кримський гуманітарний університет, 2011. 20 с.

Касіянц С. Е. Формування самоосвітньої компетентності майбутніх економістів у процесі професійної підготовки: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Київ: Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова, 2017. 20 с.

Керекеша О. В. Формування оцінно-рефлексивної самостійності майбутніх економістів у процесі фахової підготовки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04. Київ: Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих АПН України, 2009. 20 с.

Кобилянський О. В. Теоретичні і методичні засади формування компетенцій з безпеки життєдіяльності у майбутніх фахівців економічних спеціальностей у вищих навчальних закладах: автореф. дис. … д-ра пед. наук: спец. 13.00.04. Вінниця: Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2013. 41 с.

Коваль Т. І. Проблеми впровадження електронного навчання під час професійної підготовки майбутніх менеджерів-економістів. Теоретичні питання культури, освіти та виховання. 2010. № 42. С. 86–91.

Козак М. Формування лексичної компетенції у процесі професійної підготовки майбутніх економістів. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. 2016. № 1. С. 146–149.

Колесова О. П. Формування критичного мислення у майбутніх економістів засобами інтерактивних технологій навчання: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Запоріжжя: Класичний приватний університет, 2010. 20 с.

Корнєв Р. С. Підготовка майбутніх економістів-аграрників до професійної інформаційної діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00. 04. Тернопіль: Тернопільській національний педагогічний університет ім. В. Гнатюка, 2006. 20 с.

Костенко Р. В. Підготовка майбутніх економістів у вищих навчальних закладах до роботи на валютному ринку на основі комп’ютерних технологій: автореф. дис. … д-ра пед. наук: 13.00.04. Одеса: Південноукраїнський національний пед. педагогічний університет К. Д. Ушинського, 2015. 42 с.

Костриця Н. М. Формування українського професійного мовлення у студентів вищих навчальних закладів економічної освіти України: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02. Київ: Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова, 2002. 16 с.

Кошелева Н. Г. Формування готовності майбутніх економістів до проектування фахової діяльності: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Луганськ: Луганський національний університет ім. Т. Шевченка, 2010. 20 с.

Кошова О. П. Формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх економістів у процесі вивчення дисциплін циклу природничо-наукової підготовки: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Черкаси: Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького, 2011. 19 с.

Красюк Ю. М. Методика навчання інформатики студентів економічних спеціальностей: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02. Київ: Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова, 2004. 20 с.

Крижанівська В. П. Особливості застосування особистісно зорієнтованих технологій навчання в підготовці майбутніх економістів у коледжах: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04. Вінниця: Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2009. 20 с.

Кустовська І. М. Формування професійно значущих умінь і навичок майбутніх економістів у вищих навчальних закладах: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Вінниця: Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2011. 21 с.

Левочко М. Т. Наступність у професійній підготовці майбутніх фахівців економічної галузі в системі «коледж – університет»: автореф. дис. ... д-ра пед. наук: 13.00.04. Київ: Інститут вищої освіти НАПН України, 2010. 40 с.

Левчук О. В. Інтеграція природничо-математичної та спеціальної підготовки майбутніх економістів у вищих аграрних навчальних закладах: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04. Вінниця: Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2008. 20 с.

Лихолат С. М., Семенюк Л. О. Циркулярна економіка як напрям промислової модернізації: передовий міжнародний досвід. ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи». 2021. С. 178–179.

Любченко О. В. Формування управлінських умінь майбутніх фахівців економічного профілю засобами інтерактивних технологій : автореф. дис. … канд. пед. наук: спец. 13.00.04. Запоріжжя: Класичний приватний університет, 2013. 20 с.

Максимова О. П. Підготовка майбутніх економістів до аналітичної діяльності у процесі вивчення дисциплін соціально-гуманітарного циклу: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Запоріжжя: Класичний приватний університет, 2013. 20 с.

Максимчук Л. В. Підготовка майбутніх економістів-міжнародників до професійної діяльності засобами інтерактивних технологій: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Хмельницький: Хмельницький національний університет, 2012. 20 с.

Манн Р. В. Деякі аспекти застосування інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці майбутніх економістів. Інформаційні технології і засоби навчання. 2018. Т. 64. № 2. С. 170–184. DOI: https://doi.org/10.33407/itlt.v64i2.1933

Мосьпан Н. В. Вища освіта та ринок праці в Україні: десятиліття взаємодії. Освітологічний дискурс. 2021. № 1 (32). С. 20–38. DOI: https://doi.org/10.28925/2312–5829.2021.1.2

Набока О. Г. Теорія і методика застосування професійно-орієнтованих технологій навчання майбутніх економістів у процесі фахової підготовки: автореф. дис… д-ра пед. наук: спец. 13.00.04. Луганськ: Луганський національний університет ім. Т. Шевченка, 2013. 44 с.

Найдьонова А. В. Професійна підготовка економістів аграрного профілю в університетах Великої Британії: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Київ: Національний університет біоресурсів і природокористування України, 2015. 20 с.

Наливайко Т. В. Формування професійної компетентності майбутніх економістів засобами інноваційних технологій у процесі професійної підготовки: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 3.00.04. Переяслав-Хмельницький: Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Григорія Сковороди, 2019. 21 с.

Наугольникова О. М. Професійна підготовка майбутніх економістів у вищих навчальних закладах США: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Харків: Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди, 2017. 20 с.

Носач І. В. Формування професійних умінь і навичок майбутніх економістів у процесі вивчення інтегративних фахових дисциплін: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04. Київ: Національний авіаційний університет, 2008. 20 с.

Осадчий В. В. Аналіз досвіду застосування інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці майбутніх економістів в Україні. Професійна освіта: методологія, теорія та технології. 2018. Vol. 8. С. 151–166. DOI: https://doi.org/10.31470/2415-3729-2018-8-151-166

Основи методології та організації наукових досліджень: Навчальний посібник для студентів, курсантів, аспірантів і ад’юнктів / за ред. А. Є. Конверського. Київ: Центр учбової літератури, 2010. 352 с.

Основи наукових досліджень: Навчальний посібник для студентів спеціальності 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» / укладачі: Г. Г. Стрелкова, М. М. Федосенко, А. І. Замулко, О. С. Іщенко. Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019. 120 с.

Остапенко А. К. Формування професійної компетентності у майбутніх фахівців з міжнародної економіки засобами інноваційних технологій: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Черкаси: Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького, 2015. 20 c.

Остапенко Е. О. Формування готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Київ: Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана, 2015. 22 с.

Отрощенко Л. С. Розвиток професійної компетентності майбутніх фахівців зовнішньоекономічного профілю у Німеччині: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Київ: Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, 2010. 20 с.

Палінчак В. Особливості підготовки економістів у вищих навчальних закладах США. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. 2013. № 29. С. 135–140.

Петренко О. П. Методика розвитку професійно важливих якостей студенток економічних спеціальностей на заняттях з пілатесу: автореф. дис. … канд. пед. наук: спец. 13.00.02. Чернігів: Національний університет «Чернігівський Колегіум» ім. Т. Г. Шевченка, 2019. 20 с.

Поповський Ю. Б. Професійна підготовка майбутніх фахівців економічного профілю із застосуванням системи автоматизованого опитування: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Хмельницький: Національна академія Державної прикордоннної служби України ім. Богдана Хмельницького, 2014. 20 с.

Поповський Ю. Б. Критерії ефективності застосування Смарт–технологій у процесі професійної підготовки майбутніх економістів. Молодий вчений. 2015. № 1 (2). С. 132–137.

Праворська Н. І. Система задач як засіб формування професійно значущих знань з інформатики студентів економічних спеціальностей: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02. Київ: Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова, 2005. 20 с.

Пуханова Л. С. Професійна підготовка майбутніх економістів у процесі навчання теорії ймовірності і математичної статистики: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04. Вінниця: Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2009. 20 с.

Рибалко А. П. Використання дистанційної форми навчання в процесі математичної підготовки студентів-економістів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 5. С. 106–111.

Ромащенко І. В. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з маркетингу сфери управління у процесі вивчення фахових дисциплін: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Київ: Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова, 2010. 20 с.

Рум’янцева К. Є. Підготовка майбутніх економістів до розв’язування творчих фахових завдань засобами моделювання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04. Вінниця: Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2009. 20 с.

Самарук Н. М. Професійна спрямованість навчання: математичних дисциплін майбутніх економістів на основі міжпредметних зв’язків: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04. Тернопіль: Тернопільський національний педагогічний університет ім. В. Гнатюка, 2008. 21 с.

Самосудова-Грозова О. Б. Формування дослідницької компетентності майбутніх економістів у процесі професійної підготовки: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Кіровоград: Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В. Винниченка, 2016. 20 c.

Сергієнко В. П., Ковальчук Г. О. Міждисциплінарне Е-навчання в контексті забезпечення якості професійної підготовки майбутніх економістів. Наукові записки Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки. 2013. Вип. 113. С. 173–182.

Служинська Л. Б. Підготовка майбутнього менеджера-економіста до професійної самореалізації: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Хмельницький: Хмельницький національний університет, 2012. 20 с.

Столяренко Т. Л. Формування готовності майбутніх економістів до прогностичної діяльності засобами інформаційно-комунікаційних технологій: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Харків: Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди, 2016. 20 c.

Ткач Ю. М. Теоретичні і методичні засади фундаменталізації професійної підготовки майбутніх економістів: автореф. дис. ... д-ра пед. наук: 13.00.04. Хмельницький: Хмельницький національний університет, 2018. 40 с.

Ткач Ю. М. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі в умовах фундаменталізації професійної підготовки майбутніх економістів. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2016. № 49. С. 202–212.

Уйсімбаєва Н. В. Формування професійної компетентності майбутніх економістів в процесі науково-дослідної роботи у вищих навчальних закладах І–ІІ рівня акредитації: автореф... дис. канд. пед. наук: 13.00.04. Кіровоград: Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В. Винниченка, 2006. 19 с.

Хоменко О. В. Тенденції іншомовної підготовки студентів економічних спеціальностей у контексті глобалізації: теоретико-методологічний аспект: автореф. дис… д-ра пед. наук : спец. 13.00.04. Київ: Інститут вищої освіти НАПН України, 2015. 40 с.

Циркулярна економіка: як новий спосіб господарювання в умовах цифрової трансформації. Колективна монографія / За наук. ред. І. Л. Татомир, Л. Г. Квасній. Трускавець: ПОСВІТ, 2021. 124 с.

Чернявський Б. Р. Формування іншомовної компетентності у майбутніх економістів у процесі інтегрованого навчання: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2021. 23 с.

Чорна І. І. Формування професійної мобільності майбутніх економістів засобами іноземної мови у процесі навчання у вищому навчальному закладі: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Хмельницький: Хмельницький національний університет, 2018. 20 с.

Шахматова Т. В. Формування ділових якостей майбутніх фахівців економічного профілю у навчально-виховному процесі вищих навчальних закладів: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Херсон: Херсонська державний університет, 2011. 20 с.

Шерстньова І. В. Професійна підготовка майбутніх економістів засобами дидактичних системно-імітаційних ігор: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Бердянськ: Бердянський державний педагогічний університет, 2012. 20 с.

Яковенко О. І. Формування професійної компетентності майбутніх економістів у процесі практичної підготовки: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Київ: Національний університет біоресурсів і природокористування України, 2015. 22 с.

Ярощук І. Д. Підготовка майбутніх економістів до професійного спілкування у процесі вивчення гуманітарних дисциплін: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Тернопіль: Тернопільський національний педагогічний університет ім. В. Гнатюка, 2010. 22 с.

Avdiushchenko A. Circular Economy in Poland: Main Achievements and Future Prospects / A. Bisello, D. Vettorato, D. Ludlow, C. Baranzelli (Eds.). Smart and Sustainable Planning for Cities and Regions. SSPCR 2019. Green Energy and Technology. Cham: Springer, 2021. P. 141–154. DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-030-57764-3_10

Bakırlıoğlu Y., McMahon M. Co-learning for sustainable design: The case of a circular design collaborative project in Ireland. Journal of Cleaner Production. 2021. № 279. DOI: https://doi.org/10.1016/j.jclepro.2020.123474

Braulio-Gonzalo M. and Bovea M. D. Criteria analysis of green public procurement in the Spanish furniture sector. Journal of Cleaner Production. 2020. № 258. Art. 120704. DOI: https://doi.org/10.1016/j.jclepro.2020.120704

Bukowski H., Sapota A., and Szydło J. Circular business opportunities in Poland. Prospects for Dutch entrepreneurs. The Hague: Netherlands Enterprise Agency, 2021. 82 p.

Communication from the Commission to the European Parliament, the Council, the European Economic and Social Committee and the Committee of the Regions. The European Green Deal. COM/2019/640 final. Brussels: European Commission, 2019. URL: https://ec.europa.eu/info/sites/default/files/european-green-deal-communication_en.pdf (дата звернення:

Communication from the Commission to the European Parliament, the Council, the European Economic and Social Committee and the Committee of the Regions. A new Circular Economy Action Plan for a cleaner and more competitive Europe COM/2020/98 final. Brussels: European Commission, 2019. URL: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?qid=1583933814386&uri=COM:2020:98:FIN (дата звернення:

Salas D. A., Criollo P. and Ramirez A. D. The Role of Higher Education Institutions in the Implementation of Circular Economy in Latin America. Sustainability. 2021. № 13 (17). Art. 9805. DOI: https://doi.org/10.3390/su13179805

Finnish road map to a circular economy 2016–2025. Sitra. 2016. URL: https://www.sitra.fi/en/projects/leading-the-cycle-finnish-road-map-to-a-circular-economy-2016-2025/ (дата звернення:

First circular economy action plan European Commission. 2015. URL: https://ec.europa.eu/environment/topics/circular-economy/first-circular-economy-action-plan_en (дата звернення:

Tomaszewska J. Polish Transition towards Circular Economy: Materials Management and Implications for the Construction Sector. Materials. 2020. № 13 (22). Art. 5228. DOI: https://doi.org/10.3390/ma13225228

Zaleski P. and Chawla Y. Circular Economy in Poland: Profitability Analysis for Two Methods of Waste Processing in Small Municipalities, Energies. 2020. № 13. Art. 5166. DOI: https://doi.org/10.3390/en13195166

Published

2022-12-24

How to Cite

Sysoiev, O. (2022). PROFESSIONAL TRAINING OF SPECIALISTS IN THE ECONOMIC SPHERE: GAPS IN THE RESEARCH FIELD. Continuing Professional Education: Theory and Practice, 73(4), 7–26. https://doi.org/10.28925/1609-8595.2022.4.1

Issue

Section

THEORY AND METHODOLOGY OF CONTINUING PROFESSIONAL EDUCATION