Теорія виховання всебічно розвиненої, щасливої особистості та її практичне втілення у школі радості В.О.Сухомлинського
Abstract
Всебічний розвиток особистості – це
створення індивідуального людського
багатства, яке поєднує в собі високі ідейні
переконання, моральні якості, естетичні
цінності, культуру матеріальних і духовних
потреб.»
References
Сухомлинський В.О. Вибрані твори. В 1. 5-ти т. Т.1. – Проблеми виховання все-
бічно розвиненої особистості. Духовний світ школяра. Методика виховання колек-
тиву. – К.: Рад. школа, 1976. – 654с.
Сухомлинський В.О. Вибрані твори. В 5-ти т. Т.2. – Формування комуніс-
тичних переконань молодого покоління. Як виховати справжню людину. Сто порад
учителеві. – К.: Рад. школа, 1976. – 670с.
Сухомлинський В.О. Вибрані твори. В 5-ти т. Т.3. – Серце віддаю дітям. На-
родження громадянина. Листи до сина. – К.: Рад. школа, 1977. – 670с.
Сухомлинський В.О. Вибрані твори. В 5-ти т. Т.4. – Павлиська середня школа.
Розмова з молодим директором школи. – К.: Рад. школа, 1976. – 640с.
Сухомлинський В.О. Вибрані твори. В 5-ти т. Т.5. – Педагогічні статті. – К.:
Рад. школа, 1977. – 639с.
Downloads
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2020 V Rybalka
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 3.0 Unported License.