Теорія виховання всебічно розвиненої, щасливої особистості та її практичне втілення у школі радості В.О.Сухомлинського

Authors

  • V Rybalka

Abstract

Всебічний розвиток особистості – це
створення індивідуального людського
багатства, яке поєднує в собі високі ідейні
переконання, моральні якості, естетичні
цінності, культуру матеріальних і духовних
потреб.»

References

Сухомлинський В.О. Вибрані твори. В 1. 5-ти т. Т.1. – Проблеми виховання все-

бічно розвиненої особистості. Духовний світ школяра. Методика виховання колек-

тиву. – К.: Рад. школа, 1976. – 654с.

Сухомлинський В.О. Вибрані твори. В 5-ти т. Т.2. – Формування комуніс-

тичних переконань молодого покоління. Як виховати справжню людину. Сто порад

учителеві. – К.: Рад. школа, 1976. – 670с.

Сухомлинський В.О. Вибрані твори. В 5-ти т. Т.3. – Серце віддаю дітям. На-

родження громадянина. Листи до сина. – К.: Рад. школа, 1977. – 670с.

Сухомлинський В.О. Вибрані твори. В 5-ти т. Т.4. – Павлиська середня школа.

Розмова з молодим директором школи. – К.: Рад. школа, 1976. – 640с.

Сухомлинський В.О. Вибрані твори. В 5-ти т. Т.5. – Педагогічні статті. – К.:

Рад. школа, 1977. – 639с.

How to Cite

Rybalka, V. (2019). Теорія виховання всебічно розвиненої, щасливої особистості та її практичне втілення у школі радості В.О.Сухомлинського. Continuing Professional Education: Theory and Practice, (1), 206–216. Retrieved from http://npo.kubg.edu.ua/article/view/192665

Issue

Section

QUALITY ASSURANCE IN HIGHER EDUCATION AND ITS EXPERT SUPPORT: THE EU EXPERIENCE