Criteria of Effi ciency in the Scientifi c Researches on the Problem of Raising the Level of Pedagogical Workers’ Skills
Abstract
Basic maintenance of criteria components and their indexes, which are used in the
scientifi c researches on the problem of raising the level of teachers training in the system of
further education, is exposed in the article. Such criteria are presented in particular: creative
pedagogical activity of a teacher; readiness of pedagogical workers to the complex estimation
of didactic process; diagnostics of effective pedagogical co-operation; professional level of
a teacher; diagnostics of levels of pedagogical intercourse abilities etc.
References
Загвязинский В.И., Атаханов Р. Методология и методы психолого-педагогического исследо-
вания: учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений. – М.: Издательский центр «Академия»,
– 208 с.Сисоєва С.О. Основи педагогічної творчості: Підручник. – К.: Міленіум, 2006. – 346 с
Загвязинский В.И., Атаханов Р. Методология и методы психолого-педагогического исследо-
вания: учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений. – М.: Издательский центр «Академия»,
– 208 с.
Матвієнко П.І. Формування готовності педагогічних працівників до комплексної оцінки дидактич-
ного процесу в системі післядипломної освіти: Автореф. дис. … кандидата пед. наук / Луганський
дер. пед. університет ім. Т.Шевченка. – Луганськ, 2003. – 20 с.
Торба Ю.І. Педагогічна підготовка викладачів спеціальних дисциплін та майстрів виробни-
чого навчання ПТНЗ у системі післядипломної освіти: Автореф. дис. … кандидата пед. наук /
Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти АПН України. – Київ, 2004. – 20 сУнтілова Е.А. Формування еталонів ефективної педагогічної взаємодії у процесі підвищення ква-
ліфікації вчителів: Автореф. дис. … кандидата пед. наук / Південноукраїнський держ. пед. ун-т.
ім. К.Д. Ушинського. – Одеса, 2005. – 21 с
Дьяченко Б.А. Розвиток професіоналізму молодого вчителя в системі післядипломної освіти:
Автореф. дис. … кандидата пед. наук / Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти
АПН України. – Київ, 2000. – 19 с.Москаленко А.М. Розвиток умінь педагогічного спілкування в системі післядипломної освіти:
Автореф. дис. … кандидата пед. наук / Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти
АПН України. – Київ, 2001. – 22 с
Болсун С.А. Розвиток педагогічної техніки вчителя в процесі підвищення кваліфікації: Автореф.
дис. … кандидата пед. наук / Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти АПН
України. – Київ, 2002. – 21 с.
Матвієнко П.І. Формування готовності педагогічних працівників до комплексної оцінки дидактич-
ного процесу в системі післядипломної освіти: Автореф. дис. … кандидата пед. наук / Луганський
дер. пед. університет ім. Т.Шевченка. – Луганськ, 2003. – 20 с.
Лісова Н.І. Розвиток психолого-педагогічної компетентності молодих учителів у системі після-
дипломної освіти: Автореф. дис. … кандидата пед. наук / Інститут педагогіки і психології профе-
сійної освіти АПН України. – Київ, 2005. – 20 с.Зубко А.М. Організаційно-педагогічні умови удосконалення навчального процесу в системі під-
вищення кваліфікації педагогічних кадрів: Автореф. дис. … кандидата пед. наук / Центральний
інститут післядипломної педагогічної освіти АПН України. – Київ, 2002. – 22 с.
Руссол В.М. Дидактичні основи оптимізації змісту післядипломної освіти педагогічних праців-
ників: Автореф. дис. … кандидата пед. наук / Тернопільський державний пед. університет ім.
В.Гнатюка. – Тернопіль, 2000. – 20 с
Downloads
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2020 Tеtiana KRYSTOPCHUK
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 3.0 Unported License.