Features of implementation of the module-rating continuous control and estimation of teaching system of future managers-economists in higher education institutes on the basis of information technologies

Authors

  • Tamara KOVAL

Abstract

The article deals with the features of implementation of the module-rating continuous
control and estimation of teaching system of future managers-economists in higher
education institutes on the basis of information technologies. This system is based on
the story, module, rating principles of the readiness to professional computer activity
evaluation and on the realization of fi nal and inter-session types of preparation effi ciency
control.

References

Головко М.В., Головко С.Г. Особливості організації та вдосконалення системи навчання в умовах

Болонського процесу // Проблеми освіти: Наук. метод. зб. / Кол. авт. – К.: Наук.-метод. цент

вищої освіти, 2006. – Вип. 43. – С.8.

Рішення колегії МОН України „Про стан проведення педагогічного експерименту щодо впро-

вадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих навчальних

закладах ІІІ–IV рівнів акредитації” 27 січня 2005 р. Протокол №1/2–4 [Електронний ресурс]. –

Режим доступу: http://www.kmu.gov.ua/control/npd/search. – Заголовок з екрану

Нормативно-методичні матеріали кредитно-модульної системи організації навчального про-

цесу в Київському національному лінгвістичному університеті у 2007/2008 н.р. / Соловей М.І.,

Шутов О.Г., Максименко А.П. – К.: Ленвіт, 2007. – С. 10–11.Гончаренко С.У. Український педагогічний словник. – К.: Либідь, 1997. – С.285.

Рішення колегії МОН „Щодо запровадження кредитно-модульної системи організації навчаль-

ного процесу у вищих навчальних закладах ІІІ–IV рівнів акредитації” 24 квітня 2003 р. від Протокол

№5/5–4 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.kmu.gov.ua/control/npd/search. –

Заголовок з екрану.Алексюк А.М. Педагогіка вищої школи: Навчальний посіб. / Курс лекцій: Модульне навчання. – К.:

ІСДО, 1993. – С. 200.

Ягупов В.В. Педагогіка: Навч. посіб. – К.: Либідь, 2002. – С.408.

Шиян Н.І. Технологія модульно-рейтингового навчання у вищій педагогічній школі: Автореф. дис. …

кандидата пед. наук: 13.00.01 / Харківський державний педагогічний університет. – Х., 1999. – С.10.

Проблеми освіти: Наук. метод. зб. / М.А.Згуровський, В.М. Доній, А.М.Федяєва та ін. – К.: Віпол,

– Вип. 5. – С.56Сисоєва С.О. Основи педагогічної творчості: Підручник. – К.: Міленіум, 2006. – С. 276–279.Сисоєва С.О. Основи педагогічної творчості: Підручник. – К.: Міленіум, 2006. Сікорський П.І.

Модульно-рейтингова система навчання в ліцеях: Нач.-метод. посіб. – Л.: Академічний Експрес,

– 96 с. – С.266.

How to Cite

KOVAL, T. (2019). Features of implementation of the module-rating continuous control and estimation of teaching system of future managers-economists in higher education institutes on the basis of information technologies. Continuing Professional Education: Theory and Practice, (1), 51–60. Retrieved from http://npo.kubg.edu.ua/article/view/192436

Issue

Section

PRACTICE OF CONTINUING PROFESSIONAL EDUCATION