Realization of principles of the Bolonskogo process in ecological formation of future specialists

Authors

  • Larisa LUKYANOVA

Abstract

In the article the points of view of scientists about expedient approaches of realization
of basic principles of the Bolonskogo process in educational space of Ukraine are
analysed. Technologies of ecological formation of future specialists taking into account
the requirements of Bolonskoy declaration are defi nite. Directions of scientifi c search,
cooperant to the rise of effi ciency of ecological education in higher educational
establishments of Ukraine, are grounded.

References

Корсак Ю.К. Рух до вищої духовності молоді та поєднання в освіті досягнень природничих і гума-

нітарних наук // Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору.

Тематичний випуск у 4-х т. – Т.2. – 2006. – С.178-184.

Болонський процес у фактах і документах / Упор. М.Ф.Степко, Я.Я.Болюбаш, В.Д.Шинкарук та

ін. Київ;Тернопіль: Економічна думка, 2003. – 52 с.

Журавський В. Основні завдання вищої школи щодо реалізації в Україні принципів і завдань

Болонського процесу // Вища школа. – 2004. – № 1. – С.43.

Основні завдання вищої освіти України щодо реалізації принципів Болонського процесу та забез-

печення вимог сфери праці / М. Згуровський // Вища школа. – 2004. – №5. – С. 54-62

Давыдов Ю.С. Болонский процесс и новые реформы Российского образования // Педагогика. –

– № 7. – С. 3.Корсак К. Міфи про Болонський процес. – Дзеркало тижня. – 2005. - № 39 (567).

Журавський В. Основні завдання вищої школи щодо реалізації в Україні принципів і завдань

Болонського процесу // Вища школа. – 2004. – № 1. – С.42-44.

Грабович Г. Перед Європою: чи можлива реформа в науці та освіті? / Критика. № 1-2. – 2005. –

С.5.Нікітін В. Найкращі університети відмовляються від участі в Болонському процесі // Україна

молода. – 22 березня 2006 р.

Астахова Е.В. Кредитно-модульная система и учебная загрузка преподавателя: кореляция вза-

имоотношений // Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього про-

стору. Тематичний випуск у 4-х т.. – 2006 р. – Т.1. – С.86-102.

Зязюн Л.І. Освітній поступ України в Європейський простір: «за» і «проти» // Вища освіта України

у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. Тематичний випуск у 4-х т. – Т.1. –

– С 147.

Болонский процесс и экологическая культура // Матеріали Інтернет сайту http://teco.rsias.ru/

event_serbiya.html

How to Cite

LUKYANOVA, L. (2019). Realization of principles of the Bolonskogo process in ecological formation of future specialists. Continuing Professional Education: Theory and Practice, (1), 6–12. Retrieved from http://npo.kubg.edu.ua/article/view/192427

Issue

Section

THEORY AND METHODOLOGY OF CONTINUING PROFESSIONAL EDUCATION